2020. május 26., kedd

BELPLA márkájú,2:1-ben,átalakítható babapléd-babazsák,vastag akril anyagból,újszülött kortól - Jelenlegi ára: 6 845 Ft

Eladó egy Belpla márkájú 2: 1-ben átalakítható babapléd-babazsák, amely csecsemő kortól használható.
A babapléd anyaga 100 %-ban polieszter anyag, puha lágy tapintással, extra szőrmés és vastag kivitelben.
A pléd egy oldalon használható.
A pléd egész ábrás babaszoba képet tartalmaz, amelyen középen egy macika lovacskázik, alatta pedig kedves mackó és kacsa és egyéb játékai láthatók. A kép felső részén vonat és hajó faliképek vannak. Szerintem kedves és aranyos kép.
A pléd széle körbe 2 cm-es passzés kivitelű, nagyon esztétikus.
A plédet könnyű mosni, száradása, mivel túlnyomó része műszálas anyag, melegben egy éjszaka.
A pléd 2: 1-ben modell, mert átalakítható a patentek segítségével babazsákká, amelyben teljesen körbe van véve a gyermek teste vagy ha már nagyobb, akkor a kezének is van hely külön és egy kicsit ki is lóghat a lába a zsák alól. Akit érdekel, vannak fent képek a net-en bizonyos helyeken erről a modellről. Nem mindennapi babapléd-babazsák, kimondottan ritkán kapni üzletben, inkább csak néhány cégtől lehet megrendelni a net-en, mi is onnan vásároltuk annak idején. Nem csalódtunk benn, mert remekül és elég sokáig kihasználható átalakítható takaró !!! Mi már az újszülöttnek megvettük és használtuk is, mivel a gyermekem szilveszteri baba és kellet a hidegben, a kinti hosszú babakocsis sétáknál egy jó meleg"társ" a babámnak és az a babapléd-babazsák volt az.
A pléd középen össze húzózárazható, ekkor már félig be van csomagolva baba, de körbe vannak patentok a fejrésznél és alul a lábnak is, tehát "körbecsomagolja" a kisbaba testét, fejét. Kiváló a hideg téli hónapokban lakásban , de főleg szabadban !!
A fejrésznél oldalt, mikor össze kell patentolni az egyik patent feje nincs meg, ez valószínű, hogy az egyik mosásnál eshetett le, de ettől a babazsák még létrehozható.
Alul az összes patent hibátlan.
Kiterítve egy méretű takarót kapunk, de mikor össze van patentolva kisebb a mérete, nyilván mert óvni szeretnénk a babánkat.
Alul lehet egymáshoz vagy átlósan is használni a patentokat. Mikor csecsemőnek használtam, akkor átlósan volt, mert jobban zárt alul. ahogy nőtt a gyermek akkor már csak simán patentoltam alul, de mint írtam ki is lóghat a lába.
Felül csecsemőnek patentolva a fejnél egy patent, majd oldalra két patent. nagyobb gyermeknél csak oldalra patent és kész is a kezének a hely. Érdemes utána nézni, ha valakit érdekel a babatakaró-babazsák megvásárlása.
Imádtam ezt a plédet, kiváló útitársunk volt ill az éjszakai alvások idején ezt volt a kicsi csecsemő testére téve a hálózsák fölé, mert nagyon fázós baba volt.
Szerintem megérte annak idején a magasabb vételára, mert jól ki tudtuk használni.
Én folyékony rózsaszín Perwoll mosóporral mostam igen kímélő programon és fektetve szárítottam, így megkíméltem az anyagot.
Mérete: -kinyitva 100 x 90 cm-es
            -húzózár hossza 37 cm
Mérete összepatentolva csecsemőnek-hossza 75 cm
                                                             -szélessége 46 cm
A babapléd-babazsákról 20 fotóm van, akit érdekel kérem írjon és küldök belőlük !
A babapléd-babazsák, hibátlan, tiszta, folt és szakadás mentes, bolti új állapotú !!!
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a babapléd-babazsákot !   Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás  díjat az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 6 845 Ft
Az aukció vége: 2020-05-27 02:59 .