2016. november 27., vasárnap

Ablaktörlő fúvókával, légterelővel Phedra, C8, Ulisse, 807 autókhoz - Jelenlegi

Eladó egy garnítura - két darab - első szélvédőre való ablaktörlő mosófúvókával, légterelővel, amely az alábbi típusokhoz megfelelő: Lancia Phedra, Fiat Ulisse, Citroen C8 és Peugeot 807.
Márkája: SWF
Az eladás oka: saját részemre kerestem a Lancia Phedra típusú automhoz egy garnítúra ablaktörlőt. Körülnézve kb tíz oldalon találtam egyet, ahol elfogadhatónak tartottam az ár-érték arányt. A termékleírás - amit ide másolok - azonban kissé megvezetett:
"törlőlapát a SWF-tól
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2: csőkapcsolóval
 Illeszkedő adapter: M10 Hossz [col]: 26 Hossz [mm]: 650
Mennyiség: 1
Gyártási évig : 02/2004
Ajtók száma : 5
Beépítési oldal : utasoldali
Beépítési oldal : vezetőoldali"
A fenti leírást én úgy értelmeztem, hogy egy db kerül annyiba, amit utas- vagy vezetőoldalra is be lehet építeni. Persze most lehet megmoso lyogni, vállalom : ).... Ha megnéztem volna az autómon mindjárt láthattam volna, hogy nem kompatibilis a jobboldali a baloldalival, de nem ezt tettem, hanem fizettem... Visszaküldhetném, de majd annyiba kerülne a postaköltség, mint amennyit a termékért kapnék.
Mindenestre két db-ot rendeltem, mert még így is jóval olcsóbb volt, mint más oldalakon az egy pár. Mivel nekem természetsen csak egy szett kell, a másik eladó.
Az ár, az eredeti egy szett ára, fix, nem alkuképes. A postaköltségen így is nyer a vásárló több mint 2000 ft-ot.


Jelenlegi